24 Kasım 2015 Salı

Stay Weird!

Bende üzerinde saçma sapan yazılar olan tişörtlere karşı büyük bir düşkünlük var sanırım. 
Yaz sonuna doğru aldığım "Stay Weird" tişörtümü artık beni anlattığı için mi yoksa başka bir manyaklıktan dolayı mı seviyorum bilmiyorum ama aramıza büyük bir bağ oluştuğunu düşünüyorum. 


Ve üzerimden çıkartmadığım çıkartsam bile yıkayıp yeni giydiğim kot eteğim. Canım benim, bi taneceğim. Üzerine söyleyebileceğim çok bir şey kalmadı sanırım.



Çoraplara gelirsek., önümüzdeki sezon bak buraya yazıyorum erkeklerde moda olan renkli çorap giyme kadınlarda da moda olacak. Sonra görmedik bilmiyorum demezsiniz umarım. Altına da artık hepimizin görmekten sıkıldığı beyaz Nike Air giydim. AMA ÇOK RAHAT VE GÜZELLER NAPYIM!! Gerçi etek de artık herkesde var baya klişe giyinmişim aslına bakarsanız ama çok çaktırmıyoruz! 


Havanın İzmirlilere kıyak geçtiği son günleri yaşarken ben cıbıl cıbıl dışarı çıkıp önden grip olup yatma derdindeyim sanırım. Olsun içi kürklü deri ceketimi aldım yanıma üşüyüncede çorapları yukarı çektim. Çünkü hazırlıklı olmak bunu gerektirir. 


Benim haftasonu kıyafetim lodosa rağmen uçmayan kot eteğimle böyleydi. 
Pipe ve Sizi öpüyoruz!! 
Top mu o!!!!!
Kalp!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder